Produsele pe care le comandati pe www.alazet.ro vor fi livrate de catre companiile de curierat cu care SC MERGI CU NOI SRL are incheiate contracte sau pot fi ridicate direct din depozitul nostru situat in Bacau, pe Str. Alecu Russo Nr. 40, in cazul in care specificati acest lucru la efectuarea comenzii.
1. Metodele de livrare disponibile pe site-ul nostru sunt:
- Ridicare din depozitul Alazet din Bacau
- Livrare prin curier Sameday
2. Costul si timpul de livrare
SAMEDAY - livrare la adresa |
|
Ridicare din depozitul din Bacau la plata cu cardul |
|
Adaugare de produse noi la o comanda deja finalizata
Daca doriti sa imbinati mai multe comenzi, sa adaugati sau sa modificați o comanda completa, va rugam sa ne contactati prin una din modalitatile disponibile pe site (telefonic, pe WhatsApp, pe emaul) si vom evalua aceasta posibilitate de la caz la caz.
Costul livrarii comenzilor pe site-ul www.alazet.ro prin intermediul firmei de curierat Sameday, este in suma fixa, respectiv 24 Lei (TVA inclus) per colet.
*Pentru anumite produse cu dimensiuni mai mari (ex: garnitura universala figider ) se percepe o taxa suplimentara de 5 LEI care se adauga la taxa normala.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 600 Lei (TVA inclus) transportul coletelor este GRATUIT.
SC MERGI CU NOI SRL va incepe indeplinirea comenzii plasate pe site-ul www.alazet.ro imediat dupa trimiterea unei confirmari a comenzii plasate prin posta electronica si, in cazul selectarii platii in avans ca metoda de plata, dupa ce intreaga valoare a produselor si a costurilor de livrare a acestora a fost creditata in contul nostru bancar.
Comenzile sunt procesate in ordinea primirii lor.
Timpul de livrare
Modalitatea de livrare | Timpul estimat de livrare |
SAMEDAY - livrare la adresa |
|
Ridicare din depozitul din Bacau la plata cu cardul |
|
Timpul de livrare pentru produsele aflate in stoc depozit propriu
- Daca produsele comandate se afla in stoc depozit propriu, iar comanda este plasata de luni pana vineri inainte de ora 14.00, AlaZet va preda comanda curierului in aceeasi zi.
- Comenzile plasate de luni pana vineri dupa ora 14.00 ce contin produse aflate in stoc depozit propriu sunt predate de catre AlaZet curierului in urmatoarea zi lucratoare.
- Comenzile plasate de luni pana vineri inainte de ora 14.00 sunt procesate in aceeasi zi.
- Comenzile plasate de luni pana vineri dupa ora 14.00 sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare.
- Comenzile nu sunt expediate in weekend.
- Timpul de livrare estimat se aplica din momentul expedierii comenzii si nu din momentul efectuarii acesteia.
Timpul de livrare pentru produsele aflate in stoc depozit furnizor
- Daca produsele comandate se afla in stoc depozit furnizor AlaZet va livra produsele clientului in 3-5 zile lucratoare din momentul procesarii comenzii.
- Comenzile plasate de luni pana vineri inainte de ora 14.00 sunt procesate in aceeasi zi.
- Comenzile plasate de luni pana vineri dupa ora 14.00 sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Timpul de livrare pentru comenzi ce contin atat produse ce se afla in stoc depozit propriu AlaZet, cat si produse aflate in stoc depozit furnizor
- In cazul in care comanda contine atat produse aflate in stoc depozit propriu, cat si produse aflate in stoc depozit furnizor, timpul de livrare estimat va fi cel mai mare dintre ele. Prin finalizarea comenzii pe site, clientul este de acord ca intreaga comanda va fi expediata numai dupa ce toate produsele se afla in stoc.
- Daca se doreste expedierea produselor aflate in stoc depozit propriu inainte de expedierea produselor ce se afla in stoc depozit furnizor, clientul trebuie sa contacteze AlaZet si sa transmita solicitarea sa. In aceasta situatie el isi va asuma doua costuri de transport, unul generat de expedierea produselor aflate in stoc depozit propriu AlaZet si al doilea generat de expedierea produselor aflate in stoc depozit furnizor.
3. Dificultati la livrare
- Dorim sa mentionam ca nu suntem responsabili pentru intarzierea livrarii provocata de partenerii nostri logistici sau situatii care nu tin de controlul nostru, cum ar fi vremea, sarbatorile legale etc.
- Va rugam sa retineți ca oferim o data estimata de livrare sugerata de partenerii nostri de livrare.
- In situatii rare, anumite colete pot ajunge in afara intervalului de timp mentionat. Pentru a ne asigura de o livrare optima, va rugam sa ne furnizati adresa dvs. completa (numele strazii, numarul casei, blocului, scara, etajul, apartamenul, codul postal si orașul) si un numar de telefon valid, astfel incat partenerii nostri sa realizeze livrarea in timp optim fara intarziere.
- Odata ce expediem comanda, veti primi un numar de urmarire a coletului dumneavoastra, unde veti putea urmari online progresul livrarii coletului dumneavoasta. Nu ezitati sa ne contactati daca observati probleme sau intarzieri . Reprezentantii serviciului nostru de relatii cu clientii se vor ocupa prompt si eficient de situatia dvs.
- Daca un colet nu poate fi livrat din orice motiv, el poate fi tinut in depozitul firmei de curierat pentru redirectionare sau ridicare. Daca nu este ridicat, coletul se returneaza dupa ultima incercare de livrare nereusita.
4. Ambalaj deteriorat
- Toate produsele livrate de AlaZet sunt ambalate corespunzator, astfel ne asiguram ca primiti coletul intact si in perfecta stare. Cu toate acestea, pot aparea situatii in care produsul sa fie deteriorat pe parcursul transportului.
- In cazul in care constatati ca produsul a fost deteriorat, va rugam sa ne contactati imediat pentru a raspunde rapid la problema si pentru a realiza o noua livrare in cel mai scurt timp posibil.
- In aceasta situatie dumneavoastra nu trebuie decat sa asteptati livrarea noului produs, produsul deteriorat urmand a fi ridicat la livrare de catre agentul firmei de curierat. Costul de transport pentru livrarea noului produs si returul produsului deteriorat vor fi suportate de catre AlaZet.